فهرست

برگزاری سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

با توجه به برگزاری سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روزهای 19تا29 اردیبهشت ماه ، از شما همکاران ، روسای بخش ها ، اعضای هیات علمی و دانشجویان این مرکز تقاضا میشود ، درخواست کتب مورد نیاز خود را تا10 اردیبهشت ماه به واحد کتابخانه ارسال فرمایید .

کارگاه آموزشی "سابمیت مقالات "ویژه کتابداران

در جهت توانمند سازی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل کارگاه آموزشی "سابمیت مقالات "ویژه کتابداران تاریخ 2 اسفندماه 1402در سالن همایش بیمارستان شهید یحیی نژاد برگزار می گردد .

عناوین روزهای سی و یکمین دوره هفته کتاب اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه خاتم به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دوره سی‌ویکم این رویداد فرهنگی همزمان با هفته پایانی هشتمین ماه سال در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این دوره نیز همچون دوره‌های قبلی، روزهای هفته کتاب نامگذاری شده که اسامی آنها به شرح زیر است:

روز جهانی کتابدار مبارک

۲۴ آبان ۱۴۰۲؛ روز کتاب و کتاب‌خوانی نامگذاری شده تا بهانه‌ای باشد برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سطح سواد عمومی جامعه. جامعه‌ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهد و آمادگی پذیرش هر دروغ، فتنه و ظلمی را خواهد داشت. کتاب، رسولی است که زندگی را در دستانت به تماشا می‌گذارد، تا لحظه‌های تنهائی‌ات را با خویش خلوت کنی و دل به معبود بسپاری….

کارگاه آموزشی "شبکه های اجتماعی علمی "ویژه کتابداران

در جهت توانمند سازی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل کارگاه آموزشی "شبکه های اجتماعی علمی "ویژه کتابداران تاریخ 30 مهرماه 1402در سالن همایش بیمارستان شهید یحیی نژاد برگزار می گردد

Impact Factor جدید مجلات برای سال 2022

جدیدترین ویرایش مقادیر IF مجلات توسط موسسه Clarivate منتشر شده است: موسسۀ Clarivate Analytics صاحب امتیاز پایگاه معتبر WOS، ویرایش 2023 فهرست ضریب نفوذ یا Impact Factor جدید مجلات برای سال 2022 را منتشر کرد. این سالنامه بر اساس داده‌های سال 2022 از Web of Science Core Collectionشامل بیش از 21500 ژورنال از 254 موضوع پژوهشی و 112 کشور گردآوری شده است. امسال برای اولین بار، همه مجلات Web of Science Core Collection™ که معیارهای کیفی سخت‌گیرانه Web of Science را گذرانده و قبل از ۱ ژانویه ۲۰۲۳ پذیرفته شده‌اند، واجد شرایط دریافت ضریب تاثیر مجله بودند.بیش از 9000 مجله با کیفیت از بیش از 3000 ناشر برای اولین بار Journal Impact Factor دریافت می کنند. بالاترین IF همچنان متعلق به مجله CA-Cancer journal for clinicians با ایمپکت فکتور 254.7 می باشد و مجله Lancet با ایمپکت فکتور168.9 و New England Journal Of Medicine با ایمپکت فکتور 158.5 به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.

قابل توجه اساتید ، همکاران محترم و دانشجویان عزیز

با توجه به نزدیک شدن نمایشگاه بین المللی کتاب، از کلیه اساتید ، همکاران و دانشجویان دعوت می گردد ، کتب مورد نیاز خود را به کتابخانه اعلام نمایند تا کتابخانه آنها را در لیست خرید خود قرار داده و در جهت تهیه آن اقدام نماید.